יום שישי, 23 באפריל 2010

אזכרה - טקס אזכרה לנפטר

טקס אזכרה לנפטר
טקס אזכרה לנפטר
במסורת היהודית מושרש המנהג לערוך טקסי אזכרה ליקרים לנו אשר הלכו לעולמם.
לאזכרה המנוהלת לפי כללי הטקס הדתיים מועדים ומתכונת מוגדרת.

בקרב מי שמקפידים לערוך טקסי אזכרות מסורתיות והן אצל מי שאינם רואים הכרח לדבוק דווקא במתכונת זו, רבים מבקשים להקנות לטקס גוון ייחודי ואישי יותר וכן להבטיח כי הטקס יערך בצורה מכובדת ומרגשת.

פניה לחברות המתמחות במתן שירותי אזכרות היא הדרך להבטיח כי טקס האזכרה אכן יענה על ציפיות שכאלה.


שירותי אזכרות של חברת גינות עדן


בהתאם להעדפות הקרובים נוכל לגבש כל מתכונת של טקס אזכרה המשלב אלמנטים מסורתיים עם תכנים אישיים ייחודיים. אנו מנוסים במתן שירות טקסי אזכרות לכל שילוב אפשרי, מטקס מסורתי לחלוטין וכלה בטקס חילוני ללא שום סממנים דתיים.

עבור כל מתכונת שתבחרו, הסתייעות בשירות טקסי אזכרות תבטיח אווירה מכובדת ומרגשת אשר תשרת נאמנה את מטרת הטקס – זיכרון יקירינו.


מכלול שירותי אזכרות


כבודו של המת נמצא תמיד לנגד עינינו ולכן כל שירות שנוכל להגיש לכם יבוצע במקצועיות ובאיכות בלתי מתפשרת. אנו ערוכים להציע מגוון רחב של שירותים כך שנוכל לסייע בכל שלב של ארגון ועריכת הטקס:

• ניקוי חלקת הקבר והמצבה לקראת הטקס:
למרות שזכרם של יקירינו תמיד עמנו לעיתים חולף זמן לא מועט, אפילו שנה תמימה ויותר, בין הביקורים בבית העלמין. חלקת קבר ומצבה נקיים ומטופחים מהווים בסיס לטקס אזכרה באווירה המכובדת הראויה.

• הבאת פרחים או גלגל אבל עם הקדשה לשם הנחה בחלקת הקבר בעת הטקס:
הנחת פרחים על קברם של יקירינו היא מן המנהגים היפים והמרגשים בעת שאנו באים להתייחד עם זכרם.

• הבאת נרות נשמה (כולל בתי נרות נשמה במידת הצורך):
הדלקת נר נשמה הוא מנהג עתיק יומין, מכובד ונפוץ. יש המייחסים למנהג זה סגולות של קשר ממשי עם נשמת המת אשר הדלקת הנר משמחת אותה ואף מסייעת לעילוי הנשמה לגן העדן. אנו נוכל לדאוג עבורכם לכל הדרוש על מנת לקיים מנהג זה.

• תיאום חזן אזכרות:
עבור מי שמבקשים שבטקס האזכרה יקרא חזן את התפילות המקובלות.

• כתיבת תכנים להקראה בעת הטקס:
אנו מיומנים ומנוסים בניסוח הספדים, דברי זיכרון, טקסטים מיוחדים אחרים הכול עלפי תיאור שתימסרו לנו על תכונותיו של יקירכם המנוח.

• ציוד נלווה, כיבוד ואף מוסיקה:
אנו ערוכים לדאוג עבורכם לשתייה וכיבוד קל, מקומות ישיבה (מוגנים משמש או מגשם לפי הצורך), מערכת הגברה כולל מוסיקה שאופייה יתואם עמכם ואפילו ליווי מוזיקלי חי.

• טקס האזכרה און ליין:
שידור טקס האזכרה בשידור ישיר באינטרנט (באתר גינות עדן) ישירות מבית העלמין למשפחה או קרובים השוהים בחו"ל.



אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולהתייעץ עמנו לגבי האופן שבו נוכל לעזור לכם לערוך טקס אזכרה נעים, מרגש ומיוחד:

050-4404409



טקס אזכרה לנפטר


קשה היא ההתמודדות עם אובדן אדם יקר. טקס אזכרה מאפשר התייחדות עם זכרם של בני משפחה ומכרים אשר הלכו לעולמם. בארץ נפוץ המנהג לקיים טקסי אזכרה בין אם במתכונת המסורתית, במתכונת חילונית או בדרך המשלבת ביניהן.

לפי כללי הטקס הדתי באזכרות המתקיימות בבית העלמין, בסמוך לקבר, יאמרו תפילה מיוחדת לעילוי הנשמה, פסוקי תהילים וכן קדיש והשכבות. באזכרות בבית הנפטר, בית אחד מקרוביו או בבית הכנסת יאמרו בדרך כלל תפילות מנחה וערבית, תפילת אשכבה ודברי תורה לכבוד הנפטר, כמו כן יוגש עלפי רוב כיבוד קל ולעיתים אפילו ארוחה.

מי שמבקשים להקנות ייחודיות ופן אישי לטקס האזכרה נוהגים לקרוא טקסטים כגון סיפורים ותיאורים אודות המנוח, דברי הספד, שירים וכו'. יש הנוהגים להשמיע קטעים מוסיקליים, בין אם בביצוע במקום הטקס או מוקלטים, להקרין קטעי וידאו ערוכים או מצגות.

לטקס אזכרה חשיבות רבה, הטקס מהווה הזדמנות לחלוק כבוד לאדם אהוב שנפטר, להיזכר בו כפי שהיה, לפגוש ולחלוק את המעמד עם קרובים ומכרים אחרים אשר גם הם מרגישים בחסרונו של יקירינו, מתגעגעים אליו ומבקשים את ההזדמנות להתייחד עם זכרו.

בכל דרך בה בוחרים לערוך את הטקס מסממני האזכרה הם אווירה מכובדת ומרגשת בה מתערבבים הצער שבאובדן עם המזור שמקנה האפשרות לשמור ליקירינו מקום בחיינו אפילו לאחר מותם.


אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולהתייעץ עמנו לגבי האופן שבו נוכל לעזור לכם לערוך טקס אזכרה נעים, מרגש ומיוחד:

050-4404409


חברת גינות עדן בע"מ מספקת שירות טקס אזכרה לנפטר בבתי עלמין רבים ברחבי ישראל בנאמנות ומצוינות ללא פשרות. החברה מספקת שירותים לאלפי משפחות, חברות, מועצות דתיות והינה ספק משרד הביטחון. החברה גאה להוביל שינוי חיובי בתחום ההנצחה והזיכרון במדינת ישראל באמצעות מכלול שירותים בסטנדרט הגבוה ביותר.

יום ראשון, 4 באפריל 2010

קבורה בישראל ושירותי תחזוקת מצבות

קבורה בישראלקבורה בישראל מאפיינת משפחות רבות אשר מתגוררות בגלות ובוחרות לקבור את יקיריהן בארץ הקודש - ארץ ישראל.

מה קורה לאחר טקס הקבורה?
מי דואג לספק שירות תחזוקת מצבות קבורה לאחר טקס הקבורה וכאשר המשפחות ממשיכות להתגורר מחוץ לישראל?


קבורה בארץ ישראל


קבורה בארץ ישראל מאפיינת הן נפטרים אשר חייו בישראל והן נפטרים אשר חיו בתפוצות והם או משפחותיהן בחרו לקבור אותם בבתי עלמין בישראל – בארץ הקודש.

עבור יהודים רבים החיים מחוץ למדינת ישראל זוהי רצונם ובקשתם האחרונה – להיקבר במדינת ישראל, במיוחד עבור אלו אשר רצו מאוד לחיות את חייהם בישראל אך לא יכלו להגשים את בקשתם.
בנסיבות אלו, הם מתנחמים בכך שלפחות יקברו בארץ הקודש – ארץ ישראל וכך רבים מהם לבסוף עושים.


מה קורה לאחר טקס הקבורה בישראל ?


ברוב המקרים המשפחות השכולות ממשיכות לחיות את חייהן מחוץ לישראל בעוד שהנפטר קבור רחוק מהמשפחה – במדינת ישראל.

במקרים מסוימים יש מישהו מהמשפחה שדואג לניקיון חלקת קבר הנפטר במשך השנה וביום האזכרה המשפחה מגיע מחו"ל לטקס יום האזכרה השנתי לנפטר. אולם מרבית מאותן משפחות לא יכולות לדאוג לניקיון חלקת קבר הנפטר ולהגיע כל שנה בכדי לקיים טקס אזכרה לזכר הנפטר.

משפחות המעוניינות שבית העלמין ידאג למצבת זיכרון הנפטר, נתקל ברוב המקרים בבעיה חמורה כיוון שבתי עלמין לא מספקים שירותי תחזוקת מצבות פרטיות של נפטרים.


מה הפתרון לבעיה ?


עבור משפחות אלו חברת גינות עדן מהווה פתרון מצוין ומענה לבעיה. החברה עונה על הצורך של משפחות אלו אשר מעוניינות שחלקת הקבר ומצבת זיכרון יקיריהן תהיה מטופחת, נקייה ושמורה בצורה מכובדת במשך כל השנה.

כאשר יקיר המשפחה קבור אלפי קילומטרים או מאות אלפי קילומטרים מהמשפחה, המרחק מונע מאותן משפחות לעשות זאת בעצמן. גינות עדן עושה זאת עבורם.

חברת גינות עדן הינה ייחודית לא רק בזכות שירותי תחזוקת מצבות קבורה אשר היא מספקת, החברה משלבת בשירותיה את הטכנולוגיה ומאפשרת למשפחות השכולות לצפות בחלקת קבר יקיריהן באתר החברה באמצעות האינטרנט (באזור אישי המוגן בשם משתמש וסיסמא).

עבור משפחות אלו שירות זה הוא מהותי ביותר כיוון שכך הן יכולות לעקוב אחר העבודה המתבצעת בחלקת הקבר ובנוסף להיות מעודכנים במצב החלקה.

בעזרת חברת גינות עדן, המשפחה צופה בחלקת הקבר ויכולה להיות רגועה שהעבודה מתבצעת לשביעות רצונה.

חברת גינות עדן שמה לה למטרה לעזור ולסייע למשפחות רבות לתחזק ולשמר את מצבות יקיריהן ולכן היא מקפידה על עלות שווה לכל נפש למען הנצחת וזיכרון יקירינו לעד בדרך מיוחדת.

למידע ופרטים נוספים אודות שירותי ניקוי מצבות >>


תחזוקה של מצבה
תחזוקה של מצבה לאחר הקבורה
תחזוקת מצבות
תחזוקת מצבות קבורה בישראל


אנו לשירותכם בכל פנייה ושאלה:

050-4404409



נכתב על ידי חברת חברת גינות עדן המעניקה שירותי תחזוקת מצבות בבתי עלמין בישראל.

אחזקת קברים

אחזקת קברים בבתי עלמין
כמה לא נעים להגיע לאזכרה של יקיריכם ולגלות חלקת קבר מוזנחת עם מצבה מלוכלכת ואף ניזוקה.

מצבות חשופות במשך השנים לכל סוגי פגעי מזג האוויר - הכיתוב עליהן דוהה ואף נמחק, בקעים וסדקים מתפתחים באבן או בשיש, תוספות שונות (כדים, קישוטים) נשברות ורוחות "מקשטות" את חלקת הקבר בפסולת ולכלוך. בנוסף לאלה מצער להזכיר חבלות מעשה ידי אדם, מוונדליזם לשמו ועד גנבי מתכות שנוהגים לגנוב את מתקני נרות הנשמה.

למרות אי הנעימות, מעטים מאיתנו מוצאים זמן לבוא למקום כדי לנקות ולתחזק את חלקת הקבר באופן שוטף. בדרך כלל אנו מגיעים אליה רק במועד האזכרה השנתי.


שירות אחזקת קברים בבתי עלמין


חברת גינות עדן הוקמה במטרה לעזור למשפחות להנציח ולשמור בדרך מכובדת על זיכרון יקיריהם על ידי טיפוח וגינון חלקות קברים, אחזקת קברים ותחזוקת מצבות על ידי ניקוי, שימור, שיפוץ ושיקום מצבות, עריכת טקסי אזכרות ועוד.


מה כולל שירות אחזקת קברים


צוות שלנו יפקוד את קברם של יקיריכם מדי חודש בחודשו, ינקה את חלקת הקבר מפסולת ולכלוך, יחדש ויתחזק את הכיתוב על המצבה, יטפח את הצומח סביבה, ינקה את המצבה בחומרי ניקוי מיוחדים שישמרו עליה מפני פגעי מזג האוויר (כולל עובש, כתמים ופטריות) ואפילו, אם תבקשו, ידליקו במקום נר נשמה לעילוי נשמת הנפטר. כמו כן תוכלו לנצל את הידע המקצועי שלנו ולסדר במקום צמחייה פורחת וגינה קטנה שייהנו מהשקיה, טיפוח וגיזום לאורך כל השנה.

מלבד העלייה השנתית לקבר במועד האזכרה, תוכלו להשתמש בשירותים הטכנולוגיים שגינות עדן מציעה לכם באתר: מעקב אחר מצב חלקת הקבר והעבודות בה באמצעות תמונות שנעביר לדף פרטי שלכם באתר, אתר הנצחה וירטואלי שבו תוכלו לספר על יקיריכם ולחלוק להם כבוד, אפשרות לצפייה בטקס הזיכרון בשידור חי (פתרון מצוין עבור קרובים שלא יכולים להגיע לאזכרה, בין שמדובר בחולה המרותק למיטתו או במישהו שנמצא בחו"ל) ועוד.

גינות עדן מעניקה את שירותיה לאלפי לקוחות במרבית בתי העלמין בארץ ומתכוונת להרחיב את פעילותה לכל בתי העלמין בארץ בטווח הקרוב. אנא צרו עמנו קשר לקבלת מידע על אזורי השירות שלנו נכון להיום.


מה עלות השירות


שירותי אחזקת קברים וניקוי מצבות של גינות עדן מתאימים לכל כיס: תעריף השירות לתחזוק ושימור חלקת הקבר הוא כ-100 ש"ח לחודש בלבד (בתוספת של 50 אחוז עבור מצבה כפולה), סכום שמאפשר לכל משפחה להיפטר מייסורי המצפון ולדעת שקבר יקירם נמצא בידיים טובות, ושהוא מטופל במקצועיות ובאכפתיות.

באתר שלנו תוכלו לראות חלקות קברים לדוגמה שנמצאות בטיפולינו ולהתרשם מהאופן שבו הן מטופחות.

אחזקת קברים ושירות ניקוי מצבות
אחזקת קברים ושירות ניקוי מצבות
אחזקה של קבר בבית עלמין
אחזקת חלקת קבר בבית עלמין

לכולנו חשוב לתת כבוד אחרון ליקירינו המנוחים ולדאוג שמקום מנוחתם האחרונה יסמל את האהבה וההערכה שרחשנו להם בימי חייהם ושאנו רוחשים להם כעת. טיפוח ושימור חלקת הקבר באופן שוטף יבטיחו לנו שזכרם יישמר בצורה מכובדת.


אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולהתייעץ עמנו לגבי האופן שבו נוכל לעזור לכם ולהפוך את חלקת הקבר לאסתטית, נעימה, נקייה וייחודית:

050-4404409


חברת גינות עדן בע"מ הינה החברה המובילה בישראל במתן שירותי אחזקת קברים וניקוי מצבות בבתי עלמין בישראל. החברה פועלת בפריסה ארצית ובמחירים השווים לכל נפש מתוך מטרה לאפשר לכל אחד מכם להצטרף למשפחת גינות עדן ושחלקות קברי יקיריכם יהיו נקיות, מטופחות וייחודיות.