יום שבת, 24 ביולי 2010

בית עלמין שיכון ותיקים נתניה

אודות בית עלמין נתניה


בית העלמין נתניה נמצא בדרומה של שכונת נאות גנים ונקרא "בית העלמין שיכון ותיקים", על שם שמה הקודם של השכונה. ראשיתה של השכונה במעברת עולים, והיא אחת השכונות הראשונות בעיר.

בית העלמין נתניה, שהוקם בתחומה, הוא למעשה בית העלמין השני בעיר. קדם לו בית העלמין בן ציון, ששימש את תושבי העיר מאז ימיה של נתניה כמושבה קטנה. הקשיים הלוגיסטיים שהיו כרוכים בהעברת נפטרי נתניה לקבורה בהרצליה הביאו את אנשי העיר לחנוך בית קברות בתחומה.

גידולה המהיר של נתניה לעיר השמינית בגודלה בישראל ולעיר שמספר תושביה הולך וגדל בהתמדה הביא לחניכת בית העלמין שיכון ותיקים, שמתפקד היום כבית העלמין העיקרי של העיר. יחד, משרתים שני בתי העלמין בעיר כ-180,200 תושבים.

הגידול העקבי באוכלוסייה נתניה בוודאי יגרום לכך ששני בתי העלמין, ובייחוד בית העלמין שיכון ותיקים, יזדקק לשטחים נרחבים יותר או לפתרונות קבורה חדשניים במהרה.

הן בבית העלמין בן ציון והן בבית העלמין שיכון ותיקים ישנן חלקות צבאיות. החלקה הצבאית בבית העלמין בן ציון הוקמה יחד עם ראשונות החלקות הצבאיות בארץ, בין השנים 1954-1948.


מידע ופרטים אודות בית עלמין ותיקים נתניה


מיקום וכתובת: שכונת שיכון ותיקים, נתניה (מזרחית לשכונת שער העיר ודרומית לשכונת נאות גנים).

מפה: לצפייה במפת הגעה לחצו על הקישור הבא - בית עלמין שיכון ותיקים מפה.

טלפון חברה קדישא נתניה: 09-8333419 | 052-2820316

פקס: 09-8840216


בית עלמין שיכון ותיקים - מפה



הצג מפה גדולה יותר



שירותים בבית עלמין נתניה

חברת גינות עדן מספקת לפוקדים את בתי העלמין בנתניה מכלול שירותים, על מנת להקל על האבלים את כל הסידורים הכרוכים במנהגי האבלות

  • עריכת טקס אזכרה וימי זיכרון - ניהול וארגון הטקס מתחילתו ועד סופו בהתאם לצורכי המשפחה.

  • משלוח זרי אבל - אספקת זרי או גלגלי אבל עד לבית העלמין עצמו.

  • שיפוץ מצבות ושיקום קברים - טיפול בשברים, עובש וסדקים במצבה כולל ניקיון וטיפול מונע.

  • אחזקת קברים - שימור וטיפוח המצבה עצמה, בנוסף להקמת גינה בחלקת הקבר וטיפוחה במשך כל ימות השנה.

  • ניקוי מצבות וחלקות קברים - ניקוי מצבות יקיריכם לקראת טקס האזכרה או באופן שוטף בכל ימות השנה כדי למנוע הצטברות לכלוך והזנחה.


  • לפרטים נוספים אודות מכלול השירותים שחברת גינות עדן מספקת בבית עלמין נתניה - חייגו עכשיו:

    050-4404409



    קבלני מצבות בבית קברות שיכון ותיקים נתניה


    באזור נתניה פועלים קבלני מצבות רבים המציעים מגוון רחב של חומרי גלם ואיכות עבודה. למרות ההוצאה הנכבדת הכרוכה בהקמת מצבה, מומלץ תמיד (כמו בכל תחום) להעדיף תמיד מקצועיות ושם טוב על פני מחירים זולים.

    סיבוב קצר בבתי העלמין בנתניה ובכל הארץ יגלה מצבות מוזנחות, שהכיתובים שלהן נפלו, שעובש פשה בהן ושאת פני האבן חורצים סדקים גדולים. במקרים לא מעטים רואים מצבות עם שברים של ממש.

    הקפדה על בעל מקצוע טוב, שיקפיד על הנחת יסודות מקצועית, חומרי גלם איכותיים וגימור קפדני, מבטיחה מניעת הוצאות כספיות ועוגמת נפש על שיפוץ ושיקום המצבה בעתיד.

    מצבות


    מצבות

    אנו לשירותכם בכל פנייה ושאלה:

    050-4404409


    נכתב על ידי חברת חברת גינות עדן המעניקה שירותים בבתי עלמין בישראל וגם בבתי העלמין בעיר נתניה - בית עלמין שיכון ותיקים ובית עלמין בן ציון הישן.